Antwoorden op veelgestelde vragen

Ontdek hier het antwoord op veelgestelde vragen vanwege professionals.

 

Bij wie of waar kan ik terecht voor bijkomende inlichtingen of klachten?

Als na het lezen van de antwoorden op de veelgestelde vragen met betrekking tot ons online platform, een en ander onduidelijk blijft of ingeval van klachten en ook suggesties, kunt u ons steeds vrijblijvend contacteren.

 

Ik wil een bedrijfsprofiel laten aanmaken i.p.v. het zelf te maken?

Bezorg ons in dat geval de nodige gegevens per e-mail of verwijs naar uw website als we daarvan de informatie en eventuele afbeeldingen mogen plukken. Voor de aanmaak van een bedrijfsprofiel worden geen extra kosten aangerekend. Ook niet als het om meerdere vestigingen gaat.

 

Wat als ik mijn bedrijfsprofiel wil veranderen of verwijderen?

U kunt iedere gewenste verandering zelf doorvoeren of wederom ons vragen om dat voor u te doen … zonder meerkost.

Ook toekomstige aanpassingen kunt uzelf uitvoeren inclusief het tijdelijk of definitief stopzetten van een (top)vermelding.

 

Zijn beoordelingen – zogenaamde reviews – verplichte kost?

Standaard voorzien wij in deze mogelijkheid omdat ze kunnen zorgen voor een meerwaarde, zowel voor wat uw vermelding betreft als onze website. Indien u dit maar niks vindt, kunt u ons vragen om deze mogelijkheid van uw profiel los te koppelen.

In ieder geval is het zo dat wanneer iemand een beoordeling plaatst bij uw (top)vermelding, u hiervan per e-mail wordt verwittigd en dat u altijd de mogelijkheid hebt om ze te laten verwijderen wanneer blijkt dat de beoordeling niet werd geplaatst door een (gewezen) cliënt of met andere bedoelingen dan om anderen te informeren over de dienstverlening die u als professional aanbiedt.

 

Ben ik gebonden aan een abonnement?

Nee, u sluit geen (stilzwijgend) abonnement af door met ons online platform in zee te gaan.

Onze dienstverlening loopt af op de jaarlijkse vervaldag. U beslist telkens of u uw (top)vermelding met 1 jaar wenst te verlengen door in te gaan op de factuur die u van ons ontvangt. Mocht dat niet het geval zijn … even goede vrienden en we maken voor u probleemloos een creditnota op.

 

Wat ingeval van meerdere vestigingsadressen?

Het kan zijn dat uw kantoor op meerdere plaatsen gevestigd is of dat kantoren op meerdere plaatsen een samenwerkingsverband aangaan. In dat geval geniet u een korting van 30% vanaf de eerste (top)vermelding.

 

Trek ik voldoende nieuw cliënteel aan?

Waarschijnlijk wel, al kunnen wij dit niet garanderen. Wat we wel kunnen garanderen, is dat wij de nodige inspanningen leveren om uw en onze doelgroep m.n. startende (zelfstandige) ondernemers, naar deze site te halen. Op eenvoudig verzoek, bezorgen wij u graag inzicht van het aantal personen dat onze website en/of uw bedrijfsprofiel bezochten gedurende een bepaalde periode.

Als u starters die de weg naar uw kantoor vinden, systematisch vraagt hoe ze bij u terecht komen, weet u zeker of een aantal onder hen bij u terecht komen dankzij dit online platform. En als u dan de vergelijking maakt tussen de kostprijs van uw (top)vermelding en het aan te rekenen ereloon, is de rekening vlug gemaakt.

 

Wat is het verhaal achter StartensKLAAR?

StartensKLAAR! is het initiatief van een voormalig fiscalist-boekhouder. Hij startte ermee naar aanleiding van de beslissing van de Vlaamse regering om het attest bedrijfsbeheer af te schaffen.Hierdoor vervalt voor een aantal starters de verplichting om zich bij te scholen terwijl een goede voorbereiding of begeleiding belangrijk blijft.

De rol van de boekhouder of accountant wordt daardoor nog belangrijker. Een groot aantal professionals is zich hiervan bewust. U vindt hen op ons online platform.

Zij hebben allen een hart voor starters.

© StartensKLAAR! - Boekhouders & accountants met een hart voor starters
Spring naar werkbalk